Saturday 22 June 2013

Set Kanak-Kanak Sihat ---> Meal Shakes


Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.

Mealshake ialah gabungan mukltivitamin, multimineral dan protein soya yang membekalkan keperluan nutrisi anak-anak yang sedang membesar. Amat sesuai untuk anak-anak yang aktif, memilih makan, kurang selera makan, sibuk beraktiviti dan yang memerlukan
sokongan untuk menguatkan imuniti.

Terdiri dari gabungan bahan2 semulajadi yang diproses dengan kaedah natural agar lebih mudah diterima oleh tubuh tanpa kesan sampingan.

Siapa yang sesuai mengambil MEAL SHAKE SHAKLEE?

*Anak-anak yang kurang berselera untuk makan terlalu memilih makanan...so this is the best to supply all vitamins needed by anak2 kita. Berat badan tidak memberansangkan.

*Anak-anak yang tidak suka makan vitamin dalam bentuk pil atau ibu bapa yang mementingkan kesihatan ank2 ,tak mahu anak2 mkn ubat2 klinik terlalu byk.

*Anak- anak yang cerewet dengan makanan
Yang mempunyai masalah sembelit

*Anak -anak yang mempunyai masalah asthma ( utk kanak-kanak, mestilah berusia setahun ke atas ) dah byk testimoni yg berjaya mengurangkan dose inhaler yng digunakn....ada yg berjaya gak dah xpakai lansung......ank2 semakin aktif dan sihat.


* Anak-anak yang selalu mempunyai masalah kesihatan ( demam panas, selsema, batuk-batuk ) so mealshakes membantu dalam pembentukan sistem immune badan.

* Eczema,masalah kulit2 gatal.....

Pasti anak anda sukakanya. Hanya 1 sudu setiap pagi...campur dlm susu,atau air minuman yg dia suka)

sebenarnya bermacam lagi kebaikannya.....so tanyalah diri apa yg kita yg terbaik kita nak untuk ank2 kita......

PM/SMS 019-325 2310 Rina untuk harga istimewa special utk simanja anda.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...